My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Önske Lista! =)

Kategori: Allmänt

 
Vet att många tycker det är löjligt när vuxna ger varandra presenter och julklappar! But I love it =)
Jag älskar att ge bort och få se reaktioner på människor när dem får något jag lagt ner möda på att hitta och handla. Jag anser mig själv ha ganska bra kännedom om vad människor vill ha så det blir oftast bra när jag handlar åt folk! (skryt) =)
Och nu är det snart min födelsedag och jag älskar att få saker också =) Roligt och se vad folk tror att jag vill ha, och roligt och se ansträngningen vissa gör för att försöka göra en glad och nöjd =)
Löjligt kanske du tycker men jag älsar det =)
Man får ju alltid frågan om vad man önskar sig och jag brukar alltid ha svårt att svara på den! Men just detta år har jag faktiskt en del saker som jag vill ha!
 
Och för att ge lite tips inför min födelsedag så ligger detta ganska högt upp på min önskelista =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allt detta är från Laila Bagge Wahlgrens egen design Rock by Sweden!
Har en del smycken redan men vill ha mer =) Älskar dessa!!!
 
 
Denna ska jag ha! Om jag så ska köpa den själv =)
 
 
Inte heller så dumt =)
 
 
 
Märks det att jag inte är en så värst färgglad typ =)
Men jag är hellre lite dyster i grunden och förgyller allt med nån liten färgglad detalj!
 
Byebye
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: