My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Vabruari

Kategori: Allmänt

Vabruari har slagit till med stor kraft här hemma! Både sambon och Eddie ligger/har legat däckade i magsjuka senaste veckan och än är inte skiten över =( Peppar, peppar att en annan kommer klara sig! Proppar i mig vit peppar bland annat och hoppas att jag ska slippa eländet! Om det har någon effekt låter jag va osagt men ack så arg jag hade blivit om jag blivit sjuk och ej ätit dem =)
Det märks på samma sätt vad gäller Meandi träffar nu i februari. Många kollegor som fått sena avbok pga sjukdom och elände. Det blir ju oftast ombok men det är ändå synd nu när man är så taggad i början av säsongen =)
 
Torsdag till Fredag var jag och Martin tillsammans med ett annat gäng på Wheels Nationals Winter kryssningen. Och som vanligt var det kanon skoj! Höll på och balla ur och gå och lägga mig vid 12 på natten men tog  mig i kragen och släpade mig upp och röjde fram till en fyra på morgonen =) Man lär ju liksom passa på när man väl tatt sig iväg på något med kompisarna!
 
Helgen efter det har vi bara spenaderat hemma la familla. Sjukstuga som sagt, så i lördags blev det en Svensson-Mello kväll som för så många andra =) Många kompisar var och svängde sina lurviga på Los Raggos årliga Valentines Day Rock i Järbo.
 
I morogn är det jobb igen, men denna vecka kör vi fyra dagar och sen är vi ledig i fyra igen =) Ganska skönt med 80%. Men man går ju helst 100% så man vet att företaget går bra, och inte som nu =(
 
Byebye
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: