My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Dåligt!

Kategori: Allmänt

Nä nu får jag fanimej ta och skärpa till mig här! Får lite smått ångest när jag tänker på bloggen som blir lidandes för att man har så fullt upp om dagarna. Men så är det väl när man är småbanrsförälder =)
Veckan som gått har rullat på i vanlig ordning. Jobbade måndag och tisdag, babysim på onsdagen. Shopping i tordags med min kusin! Alltid lika trevligt =)
I Fredags var jag inte till Falun och hämta hem Kay. Så nu är han tilllbaka på Sågvägen igen!
I lördags var vi på ettårskalas jag och Eddie. Martin var iväög med sina jobbarkompisar på Eckerö kryssning så vi fick roa oss själva under dagen =)
Och mot kvällningen koma Jonna ner till oss för lite fix då vi senare under kvällen skulle på Rockabillyrumble fest i Hofors. Shaking Lee Taylor lirade tillsammans med ett ihop plock av bandmedlemmar från hela Sverige. Skit skoj och se att en snubbe från lilla Hofors kan få hit så bra musiker för en spelning!
Ös hela natten blev det =)
Gårdagen blev en lugn hemmadag med massa Eddie mys och som sen avslutades med kanon middag i form av hemmagjrod potatisgratäng och ungsstekt fläksytterfilé =) mumma!!!
 
Idag ska jag och Eddie ta och åka på en efterlängtad babydate igen. var ett tag sen nu då några av oss mammmor börjat jobba och plugga igen. Blir lite svårare att få till träffar nu men vi gör så gott vi kan och det är skit kul att vi fortfarande hänger ihop. Mammor och bebbar =)
 
Och idag vräker det ner utanför fönstret så det blir till och at det lungt när man ska ut med bilen!
 
 
Jag och Jonna på Rockabillyrumble =)
 
 
Williams fina ettårs tårta =)
 
 
Och naturligtvis lite Eddie bilder =)
 
 
 
 
 
Eddie och Theo leker med alla nya leksaker Theo fått när han fyllt ett =)
 
 
Ja en lite kort sammanfattning av vår senaste vecka =)
Får se om jag kan vara duktig och uppdatera en gång till idag!
 
Byebye
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: