My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Fix och trix

Kategori: Eddie

Senaste dagarna har i stort sett enbart bestått av fix inför Eddies 1 års dag sim är i morgon :-)
Helt sjukt att lillkillen blir så stor! Var ju idag exakt ett år sedan man gick och lade sig vid den här tiden för att vakna ca halv åtta dagen efter och känna första värken. Helt sjukt :-)
Hade semester från jobbet igår då jag har 20 betalda semester dagar kvar och jag kände att jag gjorde mer nytta hemma än på jobbet då det i stundande kris inte finns då värst mycket och göra nere i gropen. Så vi hade en familjefader i Sandviken i stället för det sista inför kalaset handlades.
Besiktade även skrot högen (audin) sim nu gick igenom :-) och käkade på Donken.
Idag har jag städat, städat och städat :-) för att på eftermiddagen packa väskan och åks upp till hallen för Eddies babysim.
Men
Nu är allt förutom tårtorna klara inför morgondagen. Känns bra och vara med i matchen för en gångs skull :-)

Night night

Kommentarer


Kommentera inlägget här: