My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Eddie 1 år

Kategori: Eddie

Ja då har lite blivit stor och två dgars kalasande är nu över! Känns faktiskt lite vemodigt måste jag säga =( Nu är han inte min lilla bäbis på något konstigt vis...
I torsdags var ju släkt ochfamilj här och grattade så det var full rulle hela dagen lång och den ena avläste den andra konstant! Så när man väl kunde slå ner arslet i soffan på kvällskvisten höll man på och knoppa direkt =)
Tackar alla som kom för alla fina presenter =) Han roar sig kungligt med dem nu!
Idag har vi haft kmis kalas då Eddies babydate polare kom på besök =) Massa bus och lek hela eftermiddagen! Och lite sötsaker naturligtvis =)
Och vi tackar ännu en gång för dem fina presenterna och uppvaktningen han fick!
 
Lite bilder från vår underbara 1 årings kalas
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för mig säger en glad och nöjd ett åring =)
 
Byebye
 
 

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Tack för ett mysigt kalas. Oskar somnade gott i bilen hem. Kram 😃

    2012-11-24 | 20:23:44

Kommentera inlägget här: