My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Kladdkakan ingen höjdare =(

Kategori: Allmänt

Ne, kan inte påstå att kladdkakan jag bakade idag och la upp receptet på var någon hitt direkt!
Lite saftigt med den mastiga chokladsmaken! Tänk vad mycket lite socker kan göra =)
Men man har ju provat det iaf! Får se hur det kommer gå nu i helgen när vi drar till Ullared. Om man kommer kunna hålla sig borta från frestelser eller om man kommer handla lite påskgodis =)
Ska väga mig i morgon iaf och sen får man väl ställa sig på vågen när man kommer hem igen och se om det hänt nått!!!

Har haft Maria och William här på besök idag =) och det var riktigt trevligt. Så nästa gång får vi komma hem till de på fika istället =)
Eddie har för övrigt haft en lite halv kinkig dag =( Men felet har då varit att han varit trött. Dagarna går ju så fort nu och han är ju vaken mer och mer vilket då resulterar i att han behöver sova mer på dagarna! En normaldag innehåller ju flera korta powernaps och en lite längre middagslur för hern =)
Men idag har han haft fullt upp med allt möjligt så den välbehövliga powernapparna har uteblivit, vilket resulterat i kinkig bäbis =) Och även fast han bara sover i 5-10 min så är det det lilla som behövs för att han ska va på bra humör.

I morogn är det dags för sista babyrytmiken för den här terminen och det känns lite tråkigt =(
Har ju verit ett roligt gäng som gått och myst med våra små och snackat massa bebbesnack. Men vi får väl försöka träffas i fortsättningen också. För vi har ju tid =)
Kommer nog försöka få ledigt de förmiddagar det är rytmik och jag jobbar nu i höst. För enligt planen ska jag ju tillbaka till jobbet efter semestern och Martin vara hemma. men det är ju långt dit och det kan ju hända saker än.

Men hej då så hörs vi i morn igen =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: