My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Hurtbulle!!!

Kategori: Allmänt

Japp, då har man skaffat sig sin första riktiga hurtbulle dress då =)
Bra med Gekås då det inte behöver bli så dyrt. Jag har ju en tendens till att ledsna ur på det där med träning =)
Likaså med dieten vi provar på just nu! Ikväll fick jag en sån där känsla då jag bara ville åka och köpa värsta feta godispåsen och bara sitta och moffa i mig!
Men då tänker man på att man bara kökat fett den senaste tiden och då blir man ju skraj att man kommer lägga på sig allt fett man käkat. Om man bryter fettdieten och börjar äta kolhydrater igen!
Orkar fan intre hålla på så här! Kommer nog försöka hjälpa darling då gott jag kan med att äta enligt lchf så länge jag skippar så mycket fett som möjligt. För då både mna ju kunna unna sig nått gotta nån gång då och då!
Har ju inte gått upp nått efter förlossningen så jag fattar inte vad jag fjantar för!!!
rasade ju 21 kg på 10 dagar efter den så jag kan väl vara nöjd med det ett tag och sen får resten ta den tid det tar helt enkelt! Man kommer ju säkerligen gå upp allt man gått ner när man börjar äta vanlig mat igen sen för lchf är ju som jag fattat det en livsstil egentligen!

Usch vad jag gnäller =)
Kommer säkert kännas bra i morgon igen men just nu har jag ett godis sug utan like så det är väl det som pratar kanske...
Återkommer i morn om hur det känns då =)



Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: