My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Gjort FL på jobbet idag...

Kategori: Allmänt

Ja idag var ju den sista arbetsdagen för mig enligt min egen planering. Men min kropp ville ju nått annat, dvs bli sjuk!
Så den senaste veckan har ju tillbringats på soffan med honungsvatten och mycket vila..
Men idag tog jag mig i kragen och åkte upp till jobbet även fast jag var sjuk och gjorde klart tidrapporter och lite annat pappers tjafs så jag inte kommer behöva tänka på de nu de sista veckorna!

Fick precis ett glatt samtal från darling om att han är på väg hem nu =) Så snart slipper jag vara hemma själv längre.. Gud så skönt!! han kanske är utvilad nu när han sovit på hotell i två nätter =) Han höll ju på och få nått spel tidigare i veckan när en annan höll på och böka runt i sängen, snarkat och låtit...

Blir till och fortsätta slappa i soffan nu och längta till älsk kommer hem så man får kramas lite =)

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: