My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Vaxning!

Kategori: Allmänt

Som jag skrev i det tidigare inlägget så hade jag en tid bokad på Studio Mini i Gävle för vaxning av ben & bikini linje i onsdags. Och jag lär då säga att det nästan var en nära döden upplevelse!
Men samtidgt grymt skönt och ha gjort det för nästa gång bliur det ju så mycket lättare =)
Kan nog fasiken vara värt 550:- var sjätte vecka för att slippa raka benen typ två gånger i veckan för det är ju ganska drygt!
Det tog ungefär 45 min så det gick ganska snabbt och det kändes som att tiden bara sprang iväg! Och tur var väl det =) Och jag lärde mig nått nytt!
Att människan har en sida av kroppen som är hårigare än den andra. Vilket man också märkte för en sidan gjorde fan så mycket mer ont än den ändra =) Ni vet väl alla att man oftast har svårt och få till ögonbrynen då det ena är buskigare än det andra!
 
Men summan av kardemumman var att detta är något som kommer fortsättas med! Vill man vara fin får man lida pin, ni vet ;-)
 
Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: