My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Helgen som varit!

Kategori: Allmänt

Helgen som varit har vart kanon i vanlig ordning =)
Gud vad skönt och kunna skriva ordet underbart en söndagkväll trots att man ska upp tidigt och pka och jobba i morgon bitti!
Jobbade som sagt i fredags efter att ha varit hemma och agerat sjukling i några dagar. Efter jobbet blev det bara hemma mys hela dagen och kvällen. Lördag bestod av promme med mamma och Eddie och mata duckisar i ankdammen. Syster slöt upp och joina oss hon med =)
Sen åkte jag och Krisse hem hit och snacka lite skit och fördrev tid då hon skulle ut och roa sig på folkan senare på kvällen =) Vi hade däremot en liten mysig familjekväll hemma...
Idag var vi hem till Eddies tremänningar Ludwig och Oliver så bsarna fick leka av sig lite. Sen gick jag och Eddie en lång promenad innan jag gled iväg på Mary Kay party och rådde om mig själv lite ;-)
 
Kom hem med en bas serie prdukter, så nu ska vi ta han om huden riktigt igen! Gäller å hålla i bara =)
 
Eddie har by the way börjat knata på nu! Han tar några steg när man släpper honom så nu står det väl inte på innan han kutar för fullt här hemma =)
 
 
Tänk att det gått så fort! Lillgrabben blir snart ett år! Tiden har bara sprungit förbi och ett nytt kapitel i livet drar snart igång när det är dags för dagis och så. Om vi får ett samtal från kommunen om att han fått plats vill säga =)
 
Nu ger jag upp för dagen!
 
Byebye
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: