My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Vilken underbar dag!

Kategori: Allmänt

För den har mestadels spenderats utomhus i finvädret =)
Dagen började som vanligt med att Eddie vaknade vi sex tiden för att få sig lite mat och sen somna om brevid mamma och pappa i sängen =) och den här morgonen fick vi sovmorgon till nio! Men jag fick ligga och dra mig en timme till =) Behövs ibland då man oftast är upp tidigare i veckorna!
Efter frukost bagev vi oss ut på en liten promenad hela familjen och efter det strosade vi runt i trädgården och spånade lite i hur vi skulle kunna göra för och få en fin men lätthanterlig trädgård.
Har ju mycket yta och jobba med men det är ändå svårt när man vill men inte riktigt har de gröna fingrar man skulle vilja och ett öga för hur det skulle kunna se ut...
Men vi började iaf rensa runt oasen som jag kallar det =) Tänkte jag skulle sätta lite olika blommor runt om och sen ev flytta en pionbuske och sätta i mitten...
Men det återstår och se. Kul nu när man har före bilder så kan man jämföra sen när det är klart =)

Så här se det ut nu iaf:



Krukorna är borttagna och utställda på andra ställen på gården och i de hade jag tänkt plantera pelargoner som kan får växa sig jätte stora =) Och sen så har vi rensat bort allt ogräs och skit som legat där allt för länge =)



Gofisen ute i trädgården idag =)



Det är inte bara Eddie som tycker om kyckling med rotsaker inte =)

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: