My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Helgen!

Kategori: Eddie

Sitter här framför datorn med en kopp kaffe och känner mig inte motiverad till så speciellt mycket idag!
Eddie har precis somnat så nu kan man ta det lite lungt en stund =) Han hade jötte bra sovrutiner för nån månad sen då han sove en lång sväng en gång om dagen (ca 2-3 timmar) men nu sover han bara kortare stunder ca 3-4 gånger om dagen. Typ 20-45 minuter varje gång. Så man får ju inte så mycket tid till och poa och dona hemma nå mer, men det är ju ganska skönt och kunna lägga undan den biten också och bara vara med bäbis också =)

Igår gjorde vi inte alls mycket jag och Eddie.
Vi var hemma och myste hela dagen, och tog en sväng upp till Hofors och handlade på eftermiddagen. Till kvällen hade jag och darling fredagsmys när Eddie somnat och vi käka tacogratäng! Mums.......
Såg även färdigt de sista avsnitten av Game of Thrones =( Så nu får vi vänta tills nästa kommer.
Har kikat lite nya serier som vi tänkt att vis ka ge ett försök så jag återkommer om de faller oss i smaken eller ej =)

Idag blir det kanske en sväng och hälsa på pappa och sen ska Martin hjälpa mamma sin och slå ner nå stolpar i hagen då hon hade haft hästar på vift idag =)
Sen blir det väl soffhäng i kväll så som alla andra kvällar kan jag tippa!
But I like!!!







Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: