My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Sicken under Valborg =)

Kategori: Allmänt

Ja som ni märkt har det vart lite dåligt med update här under helgen och det är ju givetvis pga att vi haft fullt upp =)
Hel söndagen gick åt till och städa och röja här hemma! Plus lite trädgårdfix som jag skrev om i förra inlägget.
I måndags dvs Valborg så hade vi folk här hemma på en grillkväll, som vi alltid brukar ha på sista april! Kul att det efterfrågas och uppskattas =)
Men allt eftersom klockan tickade på drog de flesta ner till Sala och cruisade och jag och Eddie blev kvar hemma då han sov sen några timmar tillbaka. Anna stannade hemma med mig och vi satt och snackade en bra stund in på natten =) Om precis allt och ingenting!
På tisdagen fick Eddie för sig och vakna 05:15 =( suck....
Men jag lyfte bara över han till våran säng och så somnade vi om nån timme till!
Och vilket väder vi hade igår då! Vi åkte upp på Hofors och gic k en långprmenad med syrran och Hera... Ytterdörren stod på vid gavel hela dagen då det var lika varmt inne som ute =) Vilket uppskattas väldigt av våra tre fyrbenta här hemma! Och av myggen så klart!
Har fått 7 myggbett och alla kom under måndagskvällen då dörren också stod på vidgavel hela kvällen. Så nu blir det till och häng upp myggdrapperiet och förtsöka hålla dörren stängd när det nalkas kväller! Lär nog dra in till Ikea och köpa ett myggnät till Eddies säng och nån barnstol till som man kan ha hos de man brukar besöka med gämna mellanrum...
Väl hemma igen hade darling piggnat på sig och tagit sig ur säng så jag fick vila en liten stund =) Kvällen avslutades med en kyckling rulle a la Gästis och några avsnitt Game of Thornes =)

Här har ni helgen i bilder =)















Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: