My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Sicken jävla allergi i år då!

Kategori: Allmänt

Shit asså!
Har under föera år inte känt av min pollen allrgi så speciellt mycket men i år braka det loss av bara f*n!
Har i ca två veckor vart snorig och jäklig till och från om dagarna men mestadels på morgon och kvällen. Tar allergi tabletterna Tavegyl då jag fortfarande ammar. Hjälper väl till viss del men inte så mycket som man vill. (vill helst vara symptomfri) men man kan ju inte få allt =)
Men idag kände jag av det i ögonen också =( SUCK......
Det som gör det hela ännu trökiga är ju att björkpollen snart är över men då kommer ju gräset igång och blomma så man har väl ett tag kvar på eländet innan det blåst över =(

Idag har vi hittills hunnit plantera om lite blommor som jag har i köket. Ska strax ta tag i fönsterputs också tänkte jag för det har jag dragit på i flera veckor nu!

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: