My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

När alla andra mår bra mår en annan skit!!!

Kategori: Allmänt

Ungefär så känns det nu!
Alla pratar om hur skönt det ska bli och sätta sig i solen, gå ut och gå, poa i trädgården m.m.
Visst, jag kan göra allt det jag också utan och avlida men det är liksom inte riktigt lika roligt när man snorar som om man vore tok förkyld mitt i vintern!
Lär fasiken prova köpa Livostin idag och se om det hjälper något. Har typ förbrukat 2 toarullar med papper sen i måndags. För det är näsan som spökar för mig!

Igår hade vi avslutning på babysimmet. Och som valigt så tyckte Eddie att det var jätte skoj och få komma och plaska =)
Vi fick lite nyttig info inför sommaren om vi skulle vilja bada med barnen. Och det är helt ok att bada i sjöar och så (inte för att det kanske är en sån bra idé ändå) men bra och veta iaf!
Inte dyka med barnen som vi gjort i hallen eftersom sjön är mycket mörkare och barnen brukar ju ha en tendens och öppna ögonen i vattnet och då kan de bli rädda!

Darling åkte på kurs till Södertälje igår så jag och Eddie är själva hemma fram tills i morgon kväll! Konstigt är det, men det är ju bara en dag till så vi får väl hålla ut =)
Idag ska vi åka till Hedemora och hälsa på min moster en vända. Jag syrran och mamma drar iväg strax. Och i morgon ska jag, Eddie och Jonna åka till Valbo en vända.
Ska handla kattmat till missarna och ett lekgolv till Eddie....

Eddie sover just nu en vända, får se om han vaknar av sig själv eller om man lär väcka honom om en stund när vi ska åka. Han sover ju så mycket och så bra nu för tiden så mamman hinner med lite mer saker nu =)
Får passa på och mysa när han är vaken!!!

Byebye

Kommentarer

  • Maria Sjöblom säger:

    Fan va drygt! :/ hoppas du blir bättre snart. Kram

    2012-05-25 | 13:40:16
  • Sofie säger:

    Visst är det jobbigt, men prova livostin, jag tycker den är toppen!

    2012-05-25 | 19:06:55
    Bloggadress: http://melvin2005smamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: