My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Har fasicken inte tid! =)

Kategori: Allmänt

Känns så iaf =)
Har fullt upp om dagarna nu mer så när kvällen väl kommer så är man så slut att man inte orkar blogga eller gö nått annat för den delen heller =)
Igår kom mamma ner på besök. Firade lite morsdag då det inte blev av i söndags. Sen packade jag in mig själv och Eddie i bilen och åkte till Sandviken för och handla lite mat. Kylen gapade tomt så det behövdes verkligen =)
Idag har vi haft babydate här hemma och det var som vanligt lika mysigt!
Gjorde ett försök och baka den berömda hallon och marräng tårtan! Carina Halfvars brukar alltid göra den när nån nära till henne fyller år eller nån annan släkting lämnat en beställning på den. Och den är ju så jäkla god!
Så var tvungen och prova =)
Den smakade ju bra iaf men till nästa gång ska några småsjusteringar göras så blir den nog ännu godare! Glömde ta kort men det är så här den ska se ut när den är perfekt:



Har även beställt en ny bilstol till Eddie nu! Den här blev det:





Det här är nått  jag inte skulle tacka nej till om de en vacker dag stod utanför dörren =)
Behöver den för att gömma undan alla filmer nu när junior börjar få fart i gåstolen. Snart ligger väl alla filmer på golvet när de står helt öppet i en bokhylla =(



Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: