My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Blandad kompott idag =)

Kategori: Allmänt

Gud vilken underbar helg det har vart så här långt! Och ännu en dag återstår =)
Den kommer dock tillbringas på hemmaplan då vi har lite som ska göras här i morgon. Bland annat plantera om mina plantor som förkultiveras här inne då jag ännu är lite för feg för att sätta ut de. Darling ska fixa med Pontiacen så vi förhoppningsvis kan ta oss till nån träff eller cruising nösta helg. Är ju raggarrally i Borlänge och cruising i Sandviken då...
Eddie har även fått en gunga som han fick provgunga idag =) Vilket han tyckte var mycket skoj!!!
Av minen att dömma iaf =)



Nitro



Hector alias Kotten



Inte varje dag man lyckas få med alla tre på kort men idag låg jag rätt vinkel för det =)




Nitro igen



Och Hector



Och här har vi två trötta grabbar efter en tur in på Barnenshus och ICA Maxi i Hemlingby och sen en fika på ICA.
Barnen fick sova och mammorna tog sig en kaffe till i solen =)



Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: