My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Middagslur

Kategori: Allmänt

Lille junior sover jus nu sin lilla middagslur ute i vagnen på altanen...
Har kommit fram till att han sover bäst där!
Han behöver ju ca 2-3 timmars sömn mitt på dagen och sen nån enstaka kort powernap däremellan för att vara en glad bäbis och kinka ur på dagarna =)
Så nu fick han somna där ute och sen tar vi en promenad till Torsåker när jag ätit och så. För då är jag säker på att han får den sömn han behöver!!!

Ganska skönt med sånna här dagar som idag då man bara kan ta det lungt och göra det som faller en in under dagen =) Men i morgon är det lite tajming som gäller då vi har fortsättning på babysim...

Och nu drar vi snart på vår första lilla semestertur =) Kommer bli riktigt skoj!

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: