My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Ingen blogg inspiration =(

Kategori: Allmänt

Har tappat lite blogg gnista för tillfället =(
Misstänker att det kan bero på våren som håller på och göra anspråk. Härliga årstid!
Kikar runt lite efter en vårjacka till Eddie. Känns dumt och sätta på han overallen nu när det börjar krypa upp mot 10 grader på dagarna. Lättare när man bara ska transporteras kortare sträckor också =)
Men det får vi ta och kolla på i Ullared när vi ska dit om 3 veckor. Får stå ut tills dess helt enkelt =)
Jag, Martin, Eddie, Rickard och Maja ska åka ner dit i påskhelgen. Vi drar på fredag morgon och stannar till på Elmia och bilsportmässan då och sen drar vi ner och shoppar loss på Gekås lördag till söndag...
Roligt och komma bort en sväng. Och bra att vi har stuga på campingen så Martin kan ta med sig Eddie dit om han lessnar på och shoppa vilket jag tror att de båda kan komma och göra =)
Men nu ska jag ta och kika kvällens avsnitt av BB och sen gå och slagga så man orkar upp till babyrytmiken i morgon...

God Natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: