My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Less!

Kategori: Allmänt

Börjar bli riktigt less på detta tråkiga väder! Inte gått en hel dag utan regn sen jag vet inte när. Och när det är sol och upphåll är det oftast kvavt och massa broms. Så man kan ju inte direkt njuta då heller =(
Får hoppas på ett skifte snart så vi får varmt och skönt nån vecka av semestern iaf för snart börjar jag ju jobba igen =)
Och jag må då säga att denna dag börjar lovande men man ska väl inte ropa hej ännu =)
 
Eddie ligger just nu ute i vagnen och sover så jag slänger in ett inlägg innan jag traskar iväg på en lite promenad med honom =)
 
Veckan har ju som jag skrev i mitt förra inlägg vart ganska hektiskt (självförvållat) men skönt och få allt gjort så man kan ta det lungt och ha semester de få veckor vi har kvar av ledigheten. Får se när Begnt kommer och börjar med övervåningen för då lär det ju då rakt inte bli lungt!!!

Nästa vecka är vi lediga och på söndag åker vi upp till Rättvik på CCW. Skönt och komma bort lite! Fast jag hade ju helst åkt till utlandet just nu med tanke på vårt dåliga väder!
Sen har vi en vecka kvar här hemma innan det är dags och börja jobba igen=)
 
De två bästa i mitt liv =)
 
 
Goungen =)
 
 
Det tar sig =)
 
 
Byebye
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: