My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Gjort Falun idag!

Kategori: Allmänt

Idag blev det en tur till Falun för lite nödvändighets shopping!
Lite hudprodukter, en tankini och bikini trosor, fästingmedel till katterna, ett besök på systen bolaget..
 
Dessa blev jag väldigt nyfiken på och roliga och prova nu när Eddie blir med i Västerås =)
 
 
Lite smått och gott, parfymen och mascaran är beställd på parfym.se 300:- för båda med frakt var ju helt översenkommet =)
 
 
 
Tankinin tänker jag inte visa då den visar sin rätta form på! Är dock inge sugen och fläka ut mig själv i nån löjlig bikini posé här på bloggen. Men den är köpt på Lindex tillsammans med trosorna. 20 % på alla badkläder var det så fick båda för 240:-
 
Och när vi kom hem var räcket och grinden på plats i v-rummet och gud så bra det blev =) Är så sjukt stolt över min underbara sambo som är så kanon duktig och händig!!!
 
 
 
Så nu kan Eddie röra sig fritt här uppe och man behlver inte oroa sig för trappan iaf! Bara alla andra hundra saker som kan hända när han är i farten =)
 
Lite andra bilder från helgen som varit!
 
 
Ett besök hos grannen blev det, Bergabackens Pelargonmuseum
 
 
Eddie fick se sina första grisar =)
 
 
Arg bebis =)
 
 
Ett väldigt bra inköp på Jula! Perfa till helgens grillning =)
 
 
En bra helg som vanligt =)
 
Over and out!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Vilken parfym beställde du?
    Ser ut att ha haft det fint i helgen och oj vad tuff han är i västen! Välkommen hem till byn igen :)

    Svar: Beställde Paris Hiltons Can Can, 150:- för 50ml =) Jo han var skt tuff i den. Köpte en till så han har och växa i till nästa sommar!
    Karro

    2012-07-10 | 22:15:45

Kommentera inlägget här: