My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Sysselsatt? Oja :-)

Kategori: Allmänt

I förrgår tog jag och Eddie bilen upp på Hofors och drog till Falun med Matilda och theo. Kikade på polarn & pytte och tog en fika. Sen hem till Matilda för blöjbyten och matning innan hemförd till torsåker igen.
Eddie fick även provsitta theos babysitter med vibrator och han verkade älska och sitta i den!
Väl hemma kikade jag på blocket och hitta en snarlik i Gävle som vi nu har hemma och han älskar och sitta i den med :-)
Igår hade jag och Jonna en heldag!
Vi var till Gävle/Valbo. Skulle byta soptunna till en större storlek. Kolla på babysittern, handla kattmat och hämta tvn i Sandviken. Och däremellan lyckades vi klämma in Valbo också :-)
Eddie fick sig nya pyjamaser utan fötter då han vuxit ur storl 56! Läskigt vad fort det går!
Idag blir det BVC och mvc. Både jag och Eddie ska på koll så vi lyckas nig fördriva denna dag med :-) sen får vi nog torktumlaren inkopplad idag med och då ska här tvättas :-)

En liten bilbbomb från senaste dagarna!

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: