My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Nu kommer vintern?

Kategori: Allmänt

Ja man kan ju hoppas så alla barn får ett kallt och snöigt sportlov nu när julen blev så pissoir vädermässigt!
Helgen har som vanligt sprungit iväg alldeles för fort. Men nu är ju Martin hemma i två veckor igen eftersom han lär ta ut sina 10 pappa dagar inom 60 dagar från eddors ankomst vilket var 22:à Nov. Så vi får nu lite mer kvalitetstid hemma. Gud vad man är bortskämd med sånt nu :-)
Kommer bli en chock när han börjar jobba full tid igen, men det tar vi då!
Fick mina nya älsklingar inkopplade igår när syrrans kille var hit och fixa elen i hallen. Så nu har jag äntligen en torktumlare och en nyrustad hall :-)
Denna dag kommer nog inte innehålla så mycket. Ska upp med den trasiga audin till pappa och ut och gå en sväng med kusin sen blir det nog bara till och slappa tror jag!

Byebye

Kommentarer

  • Anna Halfvars säger:

    Supersnyggt Karro! Maskinerna blev ju kalasbra! Fortfarande nöjda hoppas jag? ;)

    2012-01-09 | 23:51:00

Kommentera inlägget här: