My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Slänger in ett till =)

Kategori:

Passar på nu när han sover =)
Beställt en baddräkt och ett par byxor från Ellos rea. Men shit vad baddräkter ser tantiga ut innan man fått på sig de.. Höll på och dö när jag tog ur den ur påsen och höl upp den!½ Tänkte inte ens prova den för det såg så hemskt ut men gjorde det endå och det var ju bra för den såg faktiskt helot ok ut på =)
Byxorna lära dermot bytas då de var för stora =(
Har inte riktigt vant mig vid min nya lite mindre kropp men med lite mer hud om man säger så =)
Satt och vela mellan w36/ll32 och w34/32 men valde i sista stund 36/32 och det skulle jag inte gjort =( Men de är påväg tillbaka och ett par i förhoppningsvis rätt storlek är på väg hem till mig =)





Byebye



Kommentarer

  • Maria Sjöblom säger:

    Ett hus i Råbacka :) ja det ska bli såå kul :) hihi

    2012-02-01 | 17:34:00

Kommentera inlägget här: