My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Rock ´n Roll =)

Kategori: Äventyr

Då var dagen här då!
Första dagen som vi ska lämna bort vår lilla skatt till barnvakt. Känns lite småläskigt faktisk =)
Även fast jag vet att han kommer ha det aldeles kanon med sin farmor, farfar och faster. de har ju nästan tjatat om att få ha han =) Men det skär ändå i mammahjärtat över och lämna honom =(
Och mest är det väl mina egna tankar som spökar. I stil med:
- Tänk om han kommer sakna mig och känna sig övergiven av mig?
Men man är ju bara ett telefonsamtal bort om det skulle bli nått så det ska nog gå fint det här =)

Morgondagen kommer nog bli gör skoj bara jag kan slappna av =)
Är som sagt Rock ´n Roll i Järbo i morgon. Los Raggos årliga februari rock som vi alltid åker på!
Banden som kommer lira i år är:



Kommer bli grymt roligt och få komma ut och lyssna på riktig musik så som den ska avnjutas =)

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: