My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Nu går det undan!

Kategori: Eddie

Shit vad snabbt det går för Eddie nu...
Säger som så många andra före mig:
- Vill inte att han ska växa nått mer nu!! Nu kan han stanna upp ett tag så man får tid och njuta och mysa mer under varje utvecklingsfas =)

Nu har han luckats hitta på tummen, och det till mammas stora förtvivlan! Närå =) Men jag har fått berättat för mig att jag själv sög på tummen när jag var lite och hur svårt det var att få mig och sluta! Så vi får se =)
Träningen börjar även ge resultat då han blir mer och mer stark för varje dag som går.. Han ligger med huvudet uppe längre och längre stunder nu när man lägger han på mage, men det är ju ganska trökigt tycker han så han så han blir ganska kinkig efter en stund..
Han har även börjat skratta och prata som bara den nu om man sitter och jollrar med honom. Och det finns ju inget bättre än att få ett leende tillbaka när man pratar med han!!!

Idag blir det babysim för lille man =) Martin ska med och titta idag så det kommer nog bli lite bilder därifrån i morgon eller ikväll...

Ha det så bra idag alla

Byebye







Kommentarer


Kommentera inlägget här: