My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Mjölkstockning nr 2 2012 =(

Kategori: Familj

En sån jäkla otur man har då!
Åkte på mjölkstockning nr 2 i måndags. Vaknade på måndag morgon med smärta och tänkte: shit, inte igen!
Men det var bara och börja duscha varmt, massera och amma av bara fasiken =) Och nu har det nästan gett med sig helt. Tack och lov! Mamma kom ner med en havrekudde igår så jag låg med den på bröstet igår och den verkar ha gjort sitt =)
I måndags pallrade jag mig trots smärtan upp på föräldragrupp på MVC. Kul och träffa fler med barn i typ samma ålder. Men även kul och se skillnad på de. För trots att det i våra mått mätt inte är så lång tid så skiljer det ju jätte mycket på barn i den här åldern.
Idag har vi vart på babysim. Det märks att Eddie är yngre än många av de andra barnen då han inte är med riktigt som de andra. Men idag var det lite lättare och få kontakt med han och han skrattade och log när vi blåste bubblor och gick i tunneln =) Och nästa vecka är det dags för första dyket! Om vi känner oss redo vill säga =)
I morgon är det rytmik på förmiddagen och sen lär jag lämna tips och köpa hårfärg. Men sen blir det en lugn eftermiddag hemma på Sågvägen =)

Hej så länge..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: