My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Födelsedagsfika...

Kategori: Allmänt

Denna dag har varit lite små stressig men bra ändå =)
Vaknade nån gång innan solen gick upp av att Eddie låg i sin säng och pratade =) Gick och tog  upp han och han fick ny blöja. Lade han sedan bervid mig i sängen och gav han lite mat. Morgonmys med andra ord =)
Gick upp tio över åtta och fixade frukost medan lilleman satt i sittern och lekte.
Tänkte att jag skulle gå en liten promenad med honom så att han skulle somna så kunde jag fixa tårta och svabba av golven lite snabbt innan folket kom kl 14:00.
Men ki fick jag!!!
Han sov iof när vi gick, men så fort vi kom hem och jag skulle köra upp vagnen på altanen så slog han upp sin små blå och han vela ej somna om. Så det var bara och gö det bästa av situationen så det blev ingen damsugning =)
Tårtan han jag med iaf...
Folket kom och jag tackar för de fina presenterna =)
Fyller egentligen på tisdag men Martin jobbar eftermiddag då och så så vi tog det idag istället då vi båda är hemma. Eddie sov ju som sagt bara ca 40 min under promenaden. Och han har inte sovit nått spec under eftermiddagen heller =( vet inte riktigt varför men han har väl en midra bra dag bara kanske =)
Får se när han somnar nu ikväll, han borde ju sova som en stock i natt iaf =) men det återstår och se..

Veckan kommer bestå av vattengympa, hårklippning, babysim, babyrytmik och Barnenshus (babykväll). Tisdagar och Fredagar är lediga dagar annars har vi oftast nån liten aktivitet som vi passar =)
Till helgen är darling ledig, och då ska vi väl hitta på nått skoj antar jag =)

Byebye for now =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: