My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Barnvagn!

Kategori: Hem

Vi har kommit på att vi inom en snar framtid kommer vara i behov av att inskaffa en ny barnvagn då vår lille son växer allt för fort och snart är för tung för båda våra vagnar :-(
Har haft tre krav och dem var tydligen väldigt svåra och uppfylla! Jag ville ha en barnvagn som hade luft hjul, vändbar sits och hade en hög maxvikt. Hittade 1 som uppfyllde dessa krav av alla vagnar som finns på marknaden! Helt sjukt!
ICandy Peach Jogger heter den och kostar runt 8000:-!
Lite väl dyrt anser vi som redan lagt pengar på två vagnar! Och då den kom till Sverige i år så finns det liksom ingen begagnad marknad på den modellen än heller :-(
Får antingen vänta och se om priset sjunker när nästa modell kommer ut. Annars får vi gröt enkelt skaffa oss en annan där jag inte får vara så kräsen. Utan helt enkelt välja bort ett av mina kriterier!
Så här ser iaf vagnen ut som jag vill ha men troligen inte kommer få :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: