My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Tiden hinner ikapp mig!

Kategori: Allmänt

Då har man avverkat de två första arbetsdagarna efter föräldraledigheten! Och det har varit skit skoj och komma tillbaka, tur att man har ett jobb man trivs med =)
Var lite rädd att det skulle kännas fel och börja jobba, men det känns helt rätt för oss alla tre!
 Och hör och häpna: - jag kommer faktiskt ihåg mer än jag trodde jag skulle göra =) Man tycker ju man borde tappa mer när man vart hemma i typ 10 månader men när man väl var på plats föll allt tillbaka igen =)
 
Resten av veckan verkar ju utlova bra väder så vi får ta och hålla oss utomhus tror jag =) Ta nån promenad och åka ut och fika kan kanske vara på sin plats! Har vart lite dålig på och träffa folk senaste veckan då man mest fixat hemma inför jobb start...
 
Får se om snickaren kommer upp nästa vecka och börjar med övervåningen =) peppar, peppar!!!
Har ju inte vart väder än på hela sommaren men är det hyffsat väder nästa vecka skulle han troligen komma upp och sätta igång...
Så det är väl bara och säga:
- Välkommen byggkaos!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: