My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Nödvändig shopping!

Kategori: Allmänt

Dagen har spenderats i Valbo för lite nödvändig shopping!
Insåg en morgon att det nog är dags att inhandla lite mysiag höstkläder till junior då det typ va minus ute när jag skulle åka till jobbet!
Så i förmiddags begav vi oss till Valbo och kom hem med det jag hade tänkt föär en gångs skull!
 
En UV dräkt till Eddie som han kan ha i Grekland
 
 
Ett mysigt fleece set
 
 
Enkla bas bodysar
 
 
Galonhandskar
 
 
En ny gubbkepa, tunna tumvantar och höstskor (som Eddie valt helt själv)
 
 
I morgon har vi fullt upp då vi ska ha babydate hemma hos Camilla och Oscar, sen hem och klippa syster och sen upp till Hofors igen och fira Eddies tremänning Ludwig som blir fyra år =)
 
Nu ska jag skölja ur hårfärgen sen blir det sängen!
 
Night Night

Kommentarer


Kommentera inlägget här: