My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Hmmm......

Kategori: Eddie

Vet inte riktigt vad som händer just nu men antar att Eddie är inne i en fas i sin utveckling. Han drar sig ju nu upp mot allt han får syn på och sängen är ju himla solig att stå i =) Och några kvällar här på slutet har han vart lite svårare än vanligt och natta. Vi har ju haft turen och inte ha några problem med det hittills så ett bakslag var man ju nästa beredd på! Han ställer sig upp och pratar en stund för att sen bli arg och förbannad...
Spelar ingen roll att han är jätte trött heller, så funderar på om det har och göra med nån form av separationsångest... Natten som var gick iof hur bra som helst så jag vet inte riktigt!
Sen har han börjat vakna vid en fyra, fem tiden på nätterna för en flaska också. Vi har ju haft tur där också och inte behövt gå upp med honom på nätterna sen han var ca 2 månader för han sover oftast hela nätterna. Men de senaste dagarna har vi fått börja ingen. Inte för att det är nått problem för han somnar ju om direkt men sömnen blir ju ändå rubbad nu när vi börjat jobba halvtid båda två, så risken att man försover sig är ju lite större...
 
Får se vad denna dag kommer bjuda på. Eddie sover just nu sin förmiddagslur och jag ska passa på och plocka lite här hemma. Sen kanske man skulle tat en tur upp till Hofors och hitta på någe =)
Aja, vi får se...
 
 
 
 
Byebye
 
 

Kommentarer

  • Maria säger:

    meen vilket fint kort! sööötis :)

    2012-08-17 | 11:17:54
  • fia säger:

    hahaha det här kortet pratade lina om :)
    glad att jag hittade det,,vicken mysprutt

    2012-09-02 | 10:29:35

Kommentera inlägget här: