My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Ögonoperation ?

Kategori: Allmänt


Skjutsade in pappa till Gävle idag då det var dags för honom och genomgå sin ögonopretion hos Memira!
Ovako anställda fick ju erbjudande om och få den behandlingen till ett bra pris och att det sen avbetalas på lönen som ett avdrag i X antal månader...
Hade inte vi varit i situationen att en av oss varit hemma så hade nog vi hoppat på den idén också. Men nu får det vackert vänta tills vi känner att vi har råd. För det är definitivt nått som jag känner är värt och lägga pengar på!
Pappa var lite ljuskänslig och gick med solbrillor på när vi åkte hem =)
Och väl hemma gick han och lade sig diretk då bedövning höll på och gå ur och det rann tårar hela tiden =)
Lär ju vara bra irriterande för ögonen när masn går in i de och bökar på det där sättet!!!

Men nu har vi en myskväll hemma jag och darling då Eddie sover sen länge =)

Blir en skön helg det här känner jag på mig!
Inga måsten, bara vara hemma och vara och ha det bra!!

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: