My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Lördag

Kategori: Eddie

Denna vackra dag har jag och Eddie fått spendera på egen hand då darling legat med migrän =(
Vi gick en promenad på förmiddagen och sen packade vi in oss i bilen och drog upp och hämta Jonna och åte till Falun. Hade läst att babyproffsen hade sulkydagar nu fram till sista april och tänkte att vi åker in och kikar iaf =)
Och hem kom jag med denna:


Baby Travel Bangkok
Inte riktigt lika lätt som den jag kikat på först men när jag stod där med flera valmöjligheter föll jag för denna =) Och man ska ju gå efter det som känns bra har jag lärt mig...
Så nu ska vi väl ta och hitta en ny bilbarnstol snart också då så har vi vårt på det torra ett tag framöver sen =)
Blev även lite shopping av blommor på Plantagen och mat på ICA innan hemfärd också och nu ligger vi utslagna i soffan jag och älsk och kikar på Games of Thrones. Eddie sover sen nån timme tillbaka...

Ha en bra kväll =)

Byebye

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Man ska gå på det som känns bra...vagnen ser fin ut :-). Den vanliga vagnen vi har är en Baby Travel, men en annan modell och vi e supernöjda med den :-D

    2012-04-29 | 20:02:46

Kommentera inlägget här: