My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Trångt nu!

Kategori: Graviditet

Halloj =)

Idag får det bli ett gravid inlägg då det just nu händer enmassa saker med mig/oss.
Var till Mvc igår för kontroll och allt såg så bra ut så =) Bra blodtryck och blodvärden och bebben växte som den ska och hjärtat lät bra det med! Ligger inom kurvan men efter den högre linjen så vi kanske har en lite bjässe på G här!

Har för övrigt fått en del problem med halsbränna =( Vaknade i förrgår natt av det till och med och då svider det på bra! Drömmar är också nått som får mig att vakna om nätterna men det är lättare att somna om då =)

Och det är liv på den lille hela dagarna och eftersom jag har ett jobb där jag sitter vid dator en hel del så känner man allt nästan hela tiden =) Man blir lite nyfiken på vad det är för filur därinne, vad den har för personlighet hur den kommer se ut osv. Men skoj och inte veta samtidigt =)

I morgon går vi in i v.30 (29+0) och allt känns hur bra som helst!!!


Byebye

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Visst är det väl härligt med halsbränna..Har du provat novalucol? Det är då min bästa vän iaf :)

    2011-09-06 | 20:07:36
    Bloggadress: http://melvin2005smamma.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Omeprazol är absolut det bästa, och okej vid graviditet att äta också

    2011-09-08 | 22:07:34

Kommentera inlägget här: