My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Tänk vad 65 ton grus kan göra =)

Kategori: Hem

Första dagen på denna arbetsvecka avklarad och man sitter som en zombie i soffan =)
Lära åka och fylla på mitt förråd med Novalucol idag då jag inte klarar mig utan de nått mer. Sen bar det av hemmåt och se hur det gick för grabbarna med gården. Fyra lass med grus hade anlänt när jag kom hem och två återstod och sen några timmar för att plana ut allt..
Ser inte riktigt ut som det ska ännu då det ska sätta sig riktigt, och lera och sand som ligger med i gruset nu ska regna bort. Men det kommer bli kanon =)
Hade för en gångs skull lite motivation och laga mat idag så det fick bli lasange och sallad =) Och det var så gott så jag tror jag lär fortsätta hålla upp motivationen nu =)









Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: