My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Snart helg!

Kategori: Graviditet

Jahapp, då var ännu en arbetsvecka strax till ända och då återstår en helg full av målning och förhoppningsvis tapetsering så vi kommer nån vart med rusten för det är en hel del kvar!
Sen så ska gräsmattan klippas färdigt, rensas i rabatter och så skulle man ju ha vart och hälsat på en och annan själ också som man inte träffat på länge =)

Gick ju för övrigt in i v.30 igår dvs 29+1 idag. Så nu börjar man se slutet av tunneln. Inte för att jag klagar så mycket för jag har haft en jävligt bra graviditet, men det kommer ju ändå vara skönt när det hela är över =)

Vaknade för övrigt i går natt av sendrag i vaden =( inge kul det inte! Och när jag försökte spänna upp foten not magen för att få det att släppa men då börja det dra på framsidan av foten istället. Så man fick gott ligga och vänta ut det hela och det var ju inte den mest bekväma nattsysslan att syssla med direkt!

Slänger in en magbild från gårdagen då vi gick in i v.30 (29+0)



Byebye for now =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: