My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Seg dag idag!

Kategori: Hem

Blev en tur till Järbo för att avnjuta lite Rock ´n roll igår. Men det blev en snabb visit för min del för sen begav jag mig ensam hemmåt och somnade ganska snabbt.
Men kl 03:55 kom min kära vän Jonna in och yrade på fyllan då de skulle lämna av Martin som stannade kvar när jag åkte hem. Hade lite svårt att somna om då =)
Dagen har bestått av tvättning och slapp i soffan. Mot kvällningen drabbades av en enorm nacksmärta=( fick ringa syrran och be henne komma ner med vetepåsen och vilken dröm det var att få andvända den då! Blir garanterat ett inköp av en egen!
Nu är även första delen av hallen färdiggrundad så i morgon kommer taket få sitt första lager med den riktiga vitfärgen =)







Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: