My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Pervo!

Kategori: Allmänt

Råkade ut för nått jävligt trist idag!
Fick höra att en viss person sagt en grej om mig idag som gjort mig förbannat upprörd! Inget som nån kompis eller annan anhörig sagt utan någon helt utomståeende!
Men ska ta tag i problemet i morgon så det kommer förhoppningsvis försvinna ur mitt huvud under morgondagen!

Men till lite roligare händelser =)
Det har vart bra fart på bebben hela dagen! Och jag tror till och med att jag kände en lite fossing spänna ut sig idag =) Blir bara orligare och roligare och försöka få sig en bild av den lilla människa som växer i magen. Och det är häftigt och märka hur man ser fram emot dig mer och mer för varje dag =)
Man har ju hört andra som fått barn prata om sin längtan och tankar kring ett litet barn och det är skit häftigt nu när upplever det man tidigare bara hört andra prata om...
Är idag v.29+5 och går snart in i v.30 vilket innebär 10 veckor kvar. Känns helt sjukt att tiden gått så fort!
Plussade den 23 mars 2011 och nu är allt snart över men det känns som att den senaste tiden bara sprungit iväg!
Både på gott och ont!

Men nu ska jag fix lite käk och sen blir det nog tidig kväller för min del då jag är helt slut idag =(

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: