My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Ingen toppendag =(

Kategori: Graviditet

Nä, idag är ingen toppendag direkt! Vet inte riktigt varför heller men jag känner mig mest kass och värdelös för tillfället =( kan troligen ha och göra med hormoner och skit men det är inge kul ändå fast man troligen vet orsaken..
Vill helst bara ligga och slappa/sova, men känner smatidgt att man har så mycket man skulle behöva göra att man inte kan lägga sig och vila...
Och i kombination med detta så kan jag inte göra någonting heller, så frustrerande!
Rusten i hallen står still eftersom vi lär invänta försäkringsbolaget, det fattas vissa material för att kunna fortsätta med rusten på annat håll, kan inte börja i sovrummet då vi måste flytta runt en massa möbler för att kunna komma igång och den här helgen så har ju kusin kommit ner och fixat gården. Så då har ju Martin fullt upp ute och man vill ju inte springa och tjata på honom och hjälpa till inne när han har fullt upp ute, och sen när denna mage är i vägen och man inte kan göra så mycket heller för att det startar en massa sammandragningar =(
Ingen bra dag/helg med andra ord!
Men strax blir det en fika hos Matilda och Tomas så man iaf kommer på lite andra tankar ett tag än att springa runt här hemma och älta en massa hela tiden!
Behöver det just nu känner jag...

byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: