My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Förlossningen Tur&Retur

Kategori: Graviditet

Halloj!
Blev en liten paus igår då jag verkligen inte orkade skriva nått efter en hektisk dag, men nu så =)
Gick ju gladeligen in i v.33 igår (32+0) men på eftermiddagen kvällen märktes en minskning av rörelser i magen och tankarna började snurra =(
Kände ju att det rörde sig men inte alla lika intensivt som tidgare. Förr har det nästan vart fart hela dagen men enstaka pauser och det har vart mest sparkar uppåt mot revbenen. Men sen igår har det mest vart bökningar och snabba vridningar..
Provade i morse att dricka kallt vatten och se om den/det reagerade då men ej. Så då valde jag att ringa BM och hon rådde att ringa förlossningen. Gjorde det direkt och strax efter det var både jag och Martin på väg in till Gävle..
Väl där tog de CTG kurva och gjorde Ultraljud men allt såg tack och lov bra ut =)
Låg med CTG i 45 min eftersom skrutts hjärtljud där inne inte accelererade som de ville och sen mätte de forstervattnet vilket också låg bra!
Så nu hoppas vi att vi inte kommer åka in dit förrän det är dags igen =)


Från förlossningen tidigare idag..



Magen idag v.32+1



Magen v.32+1



Lära ta kort på den lilla otäckingen som uppkom för någon dag sen =(



Byebye

Kommentarer

  • Maria Sjöblom säger:

    Va skönt att det gick bra och att det ser bra ut! :)

    2011-09-30 | 01:07:42

Kommentera inlägget här: