My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Sjuk igen!

Kategori: Hem

Japp, då sitter man åter i soffan men virus i kroppen! Jag och min nya bästis houngsvatten har gjort sällskap hela morgonen då vi väntat på att snickaren ska komma och börja riva i hallgolvet..
Nu verkar det som att ancimex själv kom förbi och rev upp golvet först för och se om det behövs torkas ur eller ej. Och sen kommer väl snickaren och lägger igen allt och lägger matta kan jag tänka mig.
Verkar som att det kommer gå ganska snabbt iaf så jag slipper nog åka hemifrpn idag som jag annars tänkt göra om detta skulle tat hela dagen!
Ringde och förvarnade pappa om att jag kanske skulle komma och vålgästa han denna dag om jag inte kände mig pigg nog att jobba och skulle haft snickare hema hela dagen, men nu ser det ut som att jag slipper åka dit =)
Kan ligga hemma och tycka synd om mig själv istället =)

Byebye for now =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: