My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Six weeks left =)

Kategori: Graviditet

Japp då var vå åter inne i en ny graviditets vecka och vi har passerat 34 fullgågna veckor =)
Kusin min var hit för en stund sen och gissade på ankomstdag för den lille... Hon är den förste som gissat så vi får se om hon får rätt eller ej =)

Någon annan som är sugen på att vara med och gissa? Ser ju att det är en del som läser bloggen så det vore skoj om ni vill vara med och gissa =) Sett att det är många som gör det...
Har beräknat datum till den 22 November iaf, så ni får väl gissa utefter det =)

Pratade med chefen idag desutom och som det känns nu kommer jag jobba den här vecka och sen 2 veckor till sen har jag tänkt gå hem och ligga på sofflkocket och bara ta det lungt den sista tiden!



Veckans mage =)

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: