My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Ny vinterjacka & va höggravid é ingen bra kombo!

Kategori:

Har sutit flera dagar nu och suktat efter en ny vinterjacka!
Har tänkt lägga ut en slant på denna då jag inte köpt en riktig jacka på säkert 5-6 år...
Problemet är ju att man har en kula ivägen som gör att det i nuläget inte är helt óptimalt att åka och prova sig fram till vilken man vill ha...
Men det är ju nu de snygga jackorna och storlekar finns! Om jag ska vänta till jag kommer kunna åka iväg och köpa en jacka har ju säker alla tagit slut och det som finns kvar är bara det som ingen annan vill ha typ =)

Nått åt det här hållet är väl aktuellt för mig just nu men det visar sig om nån månad var det blir...



Idag blir det vända till Biltema, Maxi och IKEA och sen får vi se om vi får besök på eftermiddagen =) Fullspäckad dag med andra ord!

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: