My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Nojjigt värre!

Kategori: Graviditet

Känns som att man nojjar om allt just nu!
Är detta ett teckan på att det är dags? Sparkar den mindre än normalt? Ska det vara si eller så? Ja hjärnan går på högvarv hela dagarna! Så det är så himla skönt och veta att man får sova så länge man vill på mornarna =)
Älsk har ju haft långhelg och har hunnit sätta gips och spackal hela hallen. Så nu ska bara tapeterna upp!
Måste lära mig att det tar längre tid än jag tror med allt... Bättre att det blir riktigt gjort som älsk säger än att det blir taffligt gjort och man måste göra om det om nått år igen!
Men allt är förberett för att hallen ska bli kalr iaf så det är bara till och inreda så fort limmet torkat typ =)
Ska satrax krypa ner i sängen och knoppa för denna dag har riktigt tagit musten ur mig...

God natt

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: