My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

En dag fylld av ärenden...

Kategori: Allmänt

Har tagit tag i en del idag och det känns faktiskt jäkligt bra =)
Började med och se så mitt nya bankkort funka som det ska genom och ta ut pengar och tanka i Storvik. Sen bar det av mot Valbo och Distriktsveterinärena för inhandling av lite käk till missarna så det klara sig framöver =) Sen sprang jag lite i köpis och kika men hittade som vanligt inget där. Lite ljus och kuddar på IKEA vart det dock och sen ett ensam besök på driven hos donken! Men gott vare =)
Och så blev det ett litet impulsköp i form av en ny mob. Fick bli en Iphone 4 =) Får se vad det är för något då =)



Sen så fick jag hem mitt första par nya glasöhon igår och så här blev resultatet =)



Och så en liten bild på magen kan vi väl också slänga in =) 19 dagar kvar nu!



Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: