My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Eddie 22/11-2011

Kategori: Allmänt

Ett väldigt sent inlägg men ligger ju fortfarande kvar i Gävle på BB så har inte haft nån ork att skriva :-(
Men den 22 November kl 18:38 kom vår lilla skatt till oss :-)
Han var 55 cm lång och vägde 4970 gram. En liten bjässe med andra ord!
Allt är bra med Eddie och Martin och med mig försöker de bota huvudvärken jag ådrog mig i samband med Eda bedövningen under förlossningen. Har ett ständigt tryck i huvudet så fort jag sätter eller ställer mig upp! Så har vart sängliggandes sen den 22:à :-(
Men ska förhoppningsvis rullad iväg på ett tredje försök att försöka laga läckan i ryggen snart så man får åka hem nån gång!
Aja, en lite uppdatering från sjukhuset iaf :-)
Hörs mer när vi kommit hem..

Kommentarer

  • Anna Lindh säger:

    Eddie! Vilket fint namn på en fin liten kille!



    Så himla tråkigt att du inte mår bra än. Hoppas att huvudvärken släpper snart och att ni får åka hem och mysa en massa!

    2011-11-30 | 11:32:12
  • Maria Sjöblom säger:

    GraTTIS än en gång =) kram

    2011-12-01 | 17:14:56

Kommentera inlägget här: