My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Denna dag gick den å =)

Kategori: Graviditet

Ja då sitter man ännu en kväll här framför TV:n och ska försöka göra en resumé av dagen..
Gick upp i morse och ringde 1177 det första jag gjorde för natten var hemsk! Vaknade minst en gång i timmen hela natten.. Grinade mig till sömns några gånger på grund av den hemska smärtan jag har när jag hostar!
1177 satte upp mig på telefonkö till HC då de ansåg att jag behövde gå dit och kolla upp det igen. Fick tid till lab och sen till läkare och fick reda på att det troligen är muskelbristningar eller träningsverk som gjorde att jag har så ont när jag hostar. Fick Mollipect utskrivet iaf, men än så länge har det inte gett nå resultat iaf. Hostar lika som innan och har lika ont! Får se hur natten blir =(

För övrigt så är det idag exakt 3 veckor kvar tills bebben är beräknad =) bara hoppas att hostan ger med sig snart så man slipper dras med nått sånt under förlossningen..
För övrigt så är det ganska skönt och va hemma nu också. Dels för att jag inte hade klarat av och jobba med denna hosta+gravididtet men sen för att vara hemma och vila upp sig för nu när man tillåter sig själv slappna av så märker man hur mycket vila kroppen vill ha. Kan sova i nästan 8-10 timmar (ej sammanhänhande dock =) ) per natt och ändå vara i behov av att knoppa en sväng på eftermiddagen. Men det tillåter jag mig att göra också =)

Men nu ska jag återgå till darling och TV:n...

Byebye

Kommentarer

  • erica säger:

    jobbigt med sån eländig hosta :( antar att du redan provat en massa huskurer, men tänkte ändå tipsa om eukalyptushonung. jag tycker den är kanon vid förkylningar. Har dock aldrig provat när jag haft idiothosta, men den lättar upp om man är täppt, och lindrar/bedövar halsen lite grann så det kanske är värt ett försök om du inte redan testat det :) Hoppas hostan går över snart så du får ladda upp ordentligt, lycka till med allt! :) kram

    2011-11-02 | 21:05:15
    Bloggadress: http://ericaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: