My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Dåligt!

Kategori: Allmänt

Jag vet att det vart dåligt med updatering hittills i helgen men det har sina anledningar =)
Igår fick jag för en gångs skulle sova hyffsat länge utan host och kiss attacker vilket gjorde att jag låg efter med allt när jag väl vaknade! Sen blev det full rulle när darling kom hem fixade bilar, hälsa på pappsen osv..
Och idag så gick jag upp, hör och häpna! 05:45..
En lördag dessutom, men det var bara för och skjutsa älsk till Eckerö bussen för sen fick jag åka hem och fortsätta sova ända tills syster singde och väckte mig inför vår Borlänge resa som vart planerad hela veckan =)
Fick med mig en hel del roligheter hem men jag orkar inte visa nu så vi får tat i morn lr nått istället =)

God Natt för idag så ses vi i morn...

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: