My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Dagen som gått..

Kategori: Allmänt

Idag känns det som man hunnit med lite grann iaf =)
Mamma kom förbi i morse och hade med sig Hansons macka, vilket var väldigt trevligt. Sen så har jag rensat på altanen, burit undan dynor, sopat, små plockat och planterat lökar som jag köptepå Coop igår för halva priset. Lite sent och plantera lökar men man kan ju göra ett försök iaf och se om det blir nått till våren =)
Fixa till det sista med byggnadsnämden också så vi kan få startbeskedet för att fixa spikkassetten nån gång. Och sen så har jag vart hem till Marie på en kaffe och klippt henne, hon blev nöjd så man kan ju inte vara helt värdelös på och klippa iaf =)
Sitter nu och kikar på lyxfällan och ska snart ta tag i BB väskan igen. Fick lite lätt panik idag när jag insåg att det är den 11-11-11 i morgon och det var ett datum som vi pratat om att det hade vart kul om vi fått barn på i början av graviditeten...
Så jag ska försöka packa färdigt den ikväll tänkte jag så man inte behöver bry sig om den nått mer!!!

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: